Hoe gaat Mulder Opleidingen met klachten om?

Stuur een e-mail naar directeur Rik Mulder via rm@mulderopleidingen.nl.
Uw e-mail wordt vertrouwelijk behandeld. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging. Vervolgens ontvangt u binnen 2 werkweken een inhoudelijke reactie. (Opmerking: tijdens vakantieperioden worden deze termijnen met vakantiedagen verlengd.) Uw klacht wordt (digitaal) 12 maanden bewaard. Normaal gesproken slagen we er in om tot een passende oplossing te komen, eventueel vindt er een gesprek plaats. Indien u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u zich wenden tot de beroepscommissie van Mulder Opleidingen. Een beroep tegen de afhandeling van uw klacht dient uiterlijk binnen 14 werkdagen na dagtekening van het antwoord van de directie van Mulder Opleidingen schriftelijk gemotiveerd aan de beroepscommissie te worden meegedeeld. U kunt uw beroep sturen naar:  E. Kremer, Raadhuislaan 55, 9665 JB Oude Pekela. De beroepscommissie bestaat uit: Dhr. E. Kremer (directeur accountantskantoor), Dhr. R. Wolters (account manager verzekeringen) en dhr. P. Lammertink (directeur Opleidingsbedrijf). De beroepscommissie neemt binnen 3 weken na dagtekening van ontvangst van het beroep de klacht in behandeling en doet uitspraak. De uitspraak is bindend voor alle partijen. De beroepscommissie functioneert onafhankelijk.

 

Voordelen Mulder Opleidingen

  • Gratis proefles
  • Starten op korte termijn
  • Huiswerkbegeleiding
  • Hoog slagingspercentage

Zoeken

Contactinformatie

  • Mulder Opleidingen
  • Kantoor: Markt 7
  • 9401 GS  Assen
  • t +31 592 201010
    (ma-do 10-22 uur
    vr-za 10-18 uur)
  • f +31 592 201012
  • info@mulderopleidingen.nl
  • Skype Me™!

U wordt te woord gestaan door

  • Albert Kruize
  • Rik Mulder

Naar de contactpagina

Bel mij

Wilt u meer informatie? Wij kunnen u ook bellen.