- Naar keuze op lokatie of online
- Gratis proefles
- Starten op korte termijn
- Hoog slagingspercentage
De beroepsopleidingen Receptionist(e), Administratief Medewerk(st)er, Medisch Secretaresse en Management Assistent(e) / Secretaresse worden bij Mulder Opleidingen klassikaal op mbo-niveau 2, 3 en 4 aangeboden. Elke opleiding is modulair opgezet. Op deze manier zijn er meerdere instapmogelijkheden, zodat cursisten altijd op korte termijn aan de desbetreffende opleiding kunnen deelnemen.
Het eerste contact met een bedrijf loopt bijna altijd via de receptionist(e). Daarom wordt aan de functie van receptionist(e) hoge eisen gesteld. Hij / zij dient representatief te zijn, er goed verzorgd uit te zien, correct taalgebruik te hanteren en over goede omgangsvormen te beschikken. Telefoongesprekken dienen probleemloos en correct te worden afgehandeld. Daarnaast dient een receptionist(e) goed overweg te kunnen met de kantoorapparatuur, die hem / haar ter beschikking staat.
Als administratief assistent(e) / medewerk(st)er houdt u zich bezig met het verzorgen van de correspondentie, eenvoudige boekhoudkundige werkzaamheden, het controleren van berekeningen en het opstellen van financiële overzichten. Tijdens de praktijkgerichte opleiding Administratief Medewerk(st)er komen al deze werkzaamheden uitvoerig aan bod. Door de functiegerichte opzet kunt u na het behalen van het diploma alle kanten uit, zowel in de secretariële als in de administratieve richting.
Een goede secretaresse is onmisbaar. Het behoort tot haar taak ondersteuning te bieden bij de uitvoering van de werkzaamheden van onder andere een directeur en manager. De secretaresse zorgt voor een goede en efficiënte voortgang van het werk door een goede planning. Zij is de persoon die beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandigheid, inventiviteit en stressbestendigheid. Hoewel de medisch secretaresse in principe dezelfde werkzaamheden verricht als een secretaresse, worden aan deze functie meer eisen gesteld. De omgeving waarin zij werkt, maakt het noodzakelijk dat zij vertrouwd is met de terminologie uit de medische wereld in de ruimste zin van het woord.
Overal in het bedrijfsleven worden directeuren, managers en chefs door een assistent / secretaresse bijgestaan. Het behoort tot hun taak om ondersteuning te bieden bij de uitvoering van verschillende werkzaamheden. De management assistent(e) / secretaresse zorgt voor een efficiënte voortgang van het werk door een goede planning. Hij / zij onderhoudt zakelijke contacten, maakt afspraken en zorgt voor de voorbereiding en organisatie van vergaderingen. Tevens wordt de agenda bijgehouden, worden bezoekers ontvangen en wordt voor de archivering gezorgd. Een management assistent(e) / secretaresse dient over verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandigheid en stressbestendigheid te beschikken.
U wordt te woord gestaan door
Wilt u meer informatie? Wij kunnen u ook bellen.